FANDOM

Under Rabiit és un grup de punk-rock que es va formar l'any 2005 i es ta format per cuatre musics. Va tocar a la Festa Major de 2011 de Llofriu.

PresentacióEdit

Under Rabbit

Emblema dels Under Rabbit

Som un grup de "Punk-Rock" o almenys ho intentem. La nostra història es remunta a 2005 quan Joan (Guitarra) va complir els quaranta, típica edat en què et sents gran i et dóna per comprar una moto, però, que passa quan ja fa anys que la tens i no per edat sinó per passió ?, jo et contesto, et fas Estrella de Rock, o almenys ho intentes, o sigui que el seu regal d'aniversari va ser una guitarra elèctrica, el que va ocasionar que hagués de aprendre a tocar-la. Perquè no se sentís sol, a Ferran (Veu i Baix) li van regalar un baix, va pensar que dominar quatre cordes sempre seria més fàcil que sis. Per descomptat Lluís (Guitarra) va pensar que no seria mala idea comprar-se'n tres, i se les va comprar. Un temps després s'incorpora Edu (Bateria), el jovenet del grup, l'únic que té estudis, substitueix a Manel (pare). En resum, som quatre tius i molts Amics que fem el possible per no sentir-nos oxidats, amb les nostres motos fent molt soroll, passant-ho bé i aplicant a la nostra manera el que han après en els nostres ja llargs anys escoltant bona música.

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori