FANDOM

Notícia 15042011

Notícia 15 d'abril del 2011

El Centre Social i Cultural Bassa Rocas de Llofriu ha acollit una assemblea de la Xarxa de Municipis Indians i una jornada de treball, que ha comptat amb membres de la Xarxa, de la Ruta del Modernisme a Barcelona i del projecte La Cuina de Colom, del Cercle Català d’Història. En el decurs de la jornada, s’ha presentat la Ruta dels americanos que promou l’Ajuntament de Palafrugell; la Guia de rutes indianes a Catalunya per part de les seves autores, Tate Cabré i Mireia Olivé, i el treball de recerca La dona en el món indià, de Sandra Bisbe.

La casa pairal dels Bassa Rocas és el punt d’inici de la ruta indiana a Palafrugell i seu d’una exposició permanent sobre aquesta família, que es va inaugurar el passat 21 de gener i que ara es complementa amb una gravació sonora amb la lectura de les cartes que s’adreçaven els membres de la família des de Cuba, l’Argentina i Llofriu.

A partir d’ara, les persones interessades en la Ruta dels americanos poden adreçar-se a l’Oficina de Turisme de Palafrugell (972300228). L’horari d’obertura al públic de Can Bassa Rocas és de dilluns a divendres de 9 a 14h.

Podeu seguir la ruta a través d'un audiovisual, prement aquí.

Si voleu escoltar l'arxiu sonor de les cartes de la famíla Bassa Rocas, aquí.

Per a més informació:

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori