FANDOM

Notícia 26062013.jpg

Notícia 26 de juny del 2013

L’Ajuntament de Palafrugell ha acordat sol·licitar a la Direcció General de Carreteres de la Generalitat de Catalunya que redacti i executi un projecte per transformar la intersecció entre la carretera C-66 i el nucli de Llofriu en una rotonda completa, per tal de reduir aquest punt negre en matèria de trànsit i mobilitat. Actualment aquesta intersecció està formada per una rotonda en forma de mitges llunes, la qual cosa dificulta el creuament de la carretera C-31 per accedir al nucli antic de Llofriu i a la zona del barri de l’Estació.

Aquestes demandes ha estat també plantejades a l’Ajuntament per part del Consell de Gestió i Participació del nucli de Llofriu i de l’Associació de Veïns i Amics de Llofriu.

D’altra banda, en el mateix acord de la Junta de Govern Local es demana també a la Generalitat que es millori la seguretat de la rotonda existent al final de la carretera C-31, en la seva intersecció amb l’inici de la carretera C-66, a Llofriu. Donat que no hi ha previsió, en aquest moment, sobre el possible desdoblament de la C-66, l’Ajuntament considera que cal completar les obres de millora en aquest punt.

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori