FANDOM

Notícia 13072012.jpg

L'incendi del 13 de juliol vist desde la carretera C-66

El dia 13 de juliol de 2012 es va produïr un petit incendi entre Palafrugell i Llofriu concretament dins la finca de Can Catalanet, dins del sector Roma i Les Gavarres . L'incendi es va extingir en tant sols dos hores i mitja i va afectar 2 hectarees.

DescripcióEdit

Ensurt el que es va viure ahir a Llofriu. Un foc va fer témer el pitjor a causa de les condicions meteorològiques que hi ha en aquests moments a la zona. L'avís de l'incendi va arribar a dos quarts de sis de la tarda i immediatament fins al lloc dels fets es van desplaçar set vehicles dels Bombers de la Generalitat i dos hidroavions. La ràpida actuació dels equips d'extinció va permetre que en una hora i mitja l'incendi estigués totalment encerclat i controlat. El foc va començar en una petita feixa de massa forestal a la zona de Can Catalanet i ràpidament es va propagar per uns camps on hi havia vegetació. Finalment, va afectar dos hectàrees de terreny, l'equivalent a l'extensió de dos camps de futbol. Ara els agents rurals estan investigant les causes de l'incendi i si va ser provocat.

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori