FANDOM

Notícia 17082011

Notícia 17 d'agost del 2011

Aquest cap de setmana, els dies 19, 20 i 21 d'agost, tindrà lloc la Festa Major de Llofriu. La festa s’iniciarà el divendres amb una nit jove, que comptarà amb l’actuació dels grups musicals Under Rabbit, Miquel del Roig i God Dj’s.

L'endemà, hi haurà un espectacle infantil amb el Mag Jair, a les 6 de la tarda; una hora més tard, a les 7, el tradicional partit de futbol entre una selecció d’Amics de Llofriu i una selecció d’Amics de Bolívia. A la nit, tindrà lloc la 5a edició de la Festa Country d’estiu, a la pista esportiva, amb l’actuació de DJ Rafel Corbí i professors convidats.

Finalment, la festa acabarà el diumenge amb sardanes (a les 7 de la tarda) a càrrec de la Principal de l’Escala, seguit del ball amb el conjunt Setson. Organitza l’Associació de Veïns i Amics de Llofriu.

El barri de Sant Roc, de Calella de Palafrugell, també celebra els dies 20 i 21 la seva festa. El dissabte les activitats del matí seran el concurs de pesca i divertiments a la platja. A la tarda tindrà lloc una audició de sardanes i la missa. A la nit, el tradicional ball.

Diumenge, la festa s’iniciaran al matí, amb el concurs de dibuix infantil. A la tarda els protagonistes seran els jocs infantils, amb una gimcana seguit d’una xocolatada. Tancarà la festa una cantada d’havaneres. Ho organitza l’Associació d’Amics Sant Roc.

D'altra banda, el dissabte, a les onze de la nit, se celebra la Festa del Barri d'Ermedàs amb un concert d'havaneres del grup l'Empordanet.

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori