FANDOM

Espais de la meva llarga vida.jpg

Espais de la meva llarga vida

Esplais de la meva llarga vida, els dietaris d'Irene Rocas (1861-1947)

Esplais de la meva llarga vida, els dietaris d'Irene Rocas (1861-1947) i L'epistolari Alcover-Rocas (1911-1926) en format CD-Rom, és una edició de l'Ajuntament de Palafrugell-Arxiu Municipal, a cura de Jordi Curbet i Maria Pilar Perea, amb una presentació de l'alcalde Lluís Medir i un pròleg de Dolors Grau. L'edició dels divuit volums de memòries (del fons Bassa-Rocas de l'AMP) i l'epistolari ha comptat amb la col·laboració de diferents entitats: la Diputació de Girona, l'Associació de Veïns i Amics de Llofriu, la Universitat de Barcelona, la Red de Archivos e Investigadores de la Escritura Popular, la Institució Pública Antoni M. Alcover i l'Editorial Moll.

El testimoni escrit d'Irene Rocas destaca per l'abast cronològic i l'exhaustivitat, ens aporta dades d'interès en els àmbits de la llengua, la cultura i la política, i permet resseguir la vida quotidiana de diverses generacions i fets esdevinguts a Catalunya i l'Argentina.

El fons de la família Bassa-Rocas ha estat cedit a l'Ajuntament de Palafrugell, en diferents lliuraments, pels descendents de la família a l'Argentina.

Enllaços extternsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori