FANDOM

Notícia 19052011.jpg

Notícia 19 de maig del 2011

El CBC Alls Secs Piquen es va proclamar campió de la Lliga ade Girona per tercer any consecutiu diumenge passat a les pistes del Poliesportiu de Mont-ras.

L'equip A, format per Jordi Burgas, Rafael Contreras, Maria Cuenca, Joan Perea, Tello Berrocal i Julian Rivera, van confirmar el seu lideratge al capdavant de la lliga, ja que en la penúltima jornada ja era matemàticament campió.

El Club de Bitlles Catalanes Llofriu, integrat per Antonio Velasco, Manolo Velasco, Josep Alsina, David rechas, Oscar Pont i Jaume Lara, va ser subcampió, mentre que el CBC Els Cremats de Mont-ras es va classificar en la tercer posició amb un equip format per Ernest Darder J., Ernest Darder M., Victoria Medinyà, Vicenç Darder, Maria Darder, Margarita López, Fanny Genese i Andreu Colls.

Els millors de la classificació individual van ser Jordi Burgas, Antonio Velasco, i el jugador de CB Begur, Joan Segura.

La jordana va conclure amb el lliurament de premis corresponent a càrrec del president de la Federaciò Catalana de Bitlles i Bowling, Joan Ricart, i del delegat de Girona, Carles Salgas.

ReferènciesEdit

  • Diari Sport, 19 de maig de 2011, nº 11374, pàgina 41.

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori