Fandom

Llofriu Wiki

Eleccions al Parlament de Catalunya 2010

379pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Aquestes eleccions es van celebrar el 28 de novembre de 2010 i la gent va ser citada a votar a l'edifici de l'antiga escola de Llofriu.

Les eleccions a CatalunyaEdit

Les eleccions al Parlament de Catalunya corresponents a la IXa legislatura de l'actual període democràtic van celebrar-se el 28 de novembre de 2010. El President de la Generalitat, José Montilla, signà el decret de dissolució del Parlament de Catalunya a la seva seu el 4 d'octubre que oficialitzava el que ja havia estat anunciat en començar el curs polític unes setmanes abans. El Parlament de Catalunya que surti d'aquestes eleccions estarà compost de 135 diputats. Aquests diputats es reparteixen en les 4 circumscripcions electorals de la següent manera:

Els diputats de cada circumscripció es distribueixen entre les diferents candidatures segons ho estableix la Regla D'Hondt basant-se en els resultats de les eleccions. El límit mínim de vots que ha d'aconseguir una candidatura per poder obtenir diputats es marca en un 3% dels vots vàlids emesos en aquella circumscripció.

Les eleccions a LlofriuEdit

A Llofriu hi vàren votar 148 persones i els resultats dels vots vàren ser els següents:

GràficEdit

Eleccions Llofriu 2010.png

Les eleccions parlamentàries a Llofriu l'any 2010

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori