FANDOM

L’Ajuntament de Palafrugell ha aprovat el projecte d’ordenació i adequació de l’entorn de les Escoles Velles de Llofriu. Les obres, que es desenvoluparan en dues fases, afecten a l’àmbit d’actuació dels terrenys propers a les Escoles de Llofriu (actualment centre cultural Bassa Rocas), l’espai proper a l’antic safareig, la part de la zona esportiva i els talussos i terrenys limítrofes al Torrent de les Murtres1torrent de les Murtres.

El pressupost total del projectes és de 344.642,37 euros, dels quals 118.714,40 corresponen a la primera fase dels treballs i els 225.927,97 restants, a la segona. La primera fase està inclosa en la planificació del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya 2010, amb una subvenció de 60.000 euros. Les obres tindran un termini d’execució de vuit mesos.

La finalitat del projecte és intervenir de forma no agressiva a tot l’àmbit, amb l’objectiu d’adequar aquests terrenys per al gaudi de la població i permetre la millora d’aquestes zones degradades o excessivament artificialitzades. Així, el camí que voreja el torrent de les Murtres serà condicionat per al passeig, amb un recorregut d’uns cent metres i una amplada de tres.

També s’adequarà el camí d’accés a l’antic safareig des del camp de futbol i es reordenarà l’espai pavimentat annex a la zona esportiva on es realitzen activitats lúdiques i de lleure.

L’actual espai que està habilitat com a camp de futbol es condicionarà de forma que pugui ser apte per a la pràctica d’esports. Als àmbits de l’actuació s’implantaran serveis de rec, subministrament d’aigua, enllumenat, es dotaran de mobiliari urbà i es faran intervencions de jardineria ambiental.

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori