FANDOM

L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palafrugell, amb la col·laboració de l'ADF (Associació de Defensa Forestal) Gavarres Marítimes i Gavarres Nord, organitzaran el proper dissabte dia 12 de juny a partir de les 8 h. I durant tot el matí una jornada de tasques de neteja de les restes vegetals dels boscos del municipi afectats pel temporal de neu. Per aquest motiu, es fa una crida a totes les entitats, als particulars i gent voluntària del municipi que hi vulguin participar d’una forma activa.

Les accions de neteja comptaran amb la participació i la coordinació de tècnics que encapçalaran les diferents brigades de treball. La zona de treball escollida afecta uns 4 quilòmetres aproximadament i és la de Puig Pelegrí, un paratge entre Ermedàs i Calella que va quedar molt malmès degut a la nevada. L’objectiu de les tasques a realitzar passa per obrir els camins i millorar l’accessibilitat d’un espai de gran interès paisatgístic. Un altre espai on també està previst actuar és a la Font de la Teula, a Llofriu, però aquestes tasques només es durien a terme en el cas que es comptés amb prous efectius de gent voluntària.

Per poder realitzar les tasques de retirada dels residus vegetals dels boscos, els tècnics de l’ADF i l'Ajuntament de Palafrugell dotaran de l'equipament necessari (casc, guants, ulleres protectores, etc...) als voluntaris que no en disposin, tot i que se sol·licita que si se’n té, s’aporti. El lloc de trobada serà a les 8 del matí al recinte firal de Palafrugell (Avinguda Espanya, davant l’IES Baix Empordà i el pavelló poliesportiu); serà des d’aquí on es distribuiran els grups de treball que estaran formats per unes quatre o cinc persones, les quals comptaran amb l’equipament necessari per a realitzar les tasques de neteja. L’Ajuntament en agraïment als voluntaris que participin els oferirà un esmorzar durant la jornada.

Per participar com a voluntari és obligatori realitzar una inscripció prèvia abans de dilluns 7 de juny, amb l’objectiu d’aconseguir una bona organització i la tramitació de l’assegurança. La inscripció s'ha de realitzar a través de l'àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament (972.613.139).

Enllaços externsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori